Klachtenregeling

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@mcdaddy.nl of even te appen naar 0643503587. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil (maar geloof ons, zo ver zal het nooit komen). Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Nogmaals: zo ver zal het uiteraard nooit komen. Wij gaan bijzonder ver voor een blije klant, dus neem vooral gewoon even contact met ons op als je vragen hebt of een klacht!

Cheers,

Steven en Tijmen

Owners @ McDaddy